Advanced Search
+Flere Søgefelter
Søgning
Vi fandt 0 Resultater

Your search results

Referencer

Kunderne er i kernen i vores forretning

Vi ved, at det lyder som en slidt floskel, når vi siger, at kunderne er kernen i vores forretning. Ikke desto mindre er det ét af de vigtigste succeskriterier, som vi hele tiden ønsker at blive målt på.

Vi måler vores succes på, hvor tilfreds du er ved at være kunde hos os. For os er det vigtigt, at du er tilfreds hele vejen igennem vores samarbejde – også når du har fået solgt eller vurderet din ejendom eller fundet dit nye lejemål. Derfor følger vi altid op og hører, om du stadig er tilfreds også selvom leje- eller købskontrakten er underskrevet.

Vi tør godt sige højt, at vi er ambitiøse i vores jagt på den perfekte oplevelse for alle vores kunder. Det er vi, fordi vi ønsker, at du skal føle dig velkommen hos os og gerne forblive kunde i mange år frem. Men også fordi vi ønsker, at du uden at tøve tør anbefale os i dit netværk.

Vi vil ikke være kendte for enhver pris

Vi vil ikke være kendte for enhver pris, det har aldrig været vores mål. Vi vil meget hellere være respekteret og kendt som ejendomsmægleren, der arbejder seriøst, grundigt og hårdt på at løse vores kunders opgaver. Og det er uanset om vi arbejder for erhvervslejere, erhvervsvirksomheder, advokater, revisorer, pensionskasser eller andre, der er i markedet efter lokaler eller selv har større eller mindre porteføljer af erhvervsejendomme.

For os er der ingen tvivl om, at det ud over vores erfaring og viden om ejendomme, er vores seriøse, dedikerede og ihærdige tilgang til alle opgaver, der gør, at vi har succes og stadig får lov at arbejde for virksomheder som Novo Nordisk, Danfoss, ATP Ejendomme, Jeudan, Danica Ejendomme, Aberdeen Asset Management Denmark, Coop, Post Danmark Ejendomme, KAB, Lejerbo, AAB og mange andre.

Faglig viden og dialog – de vigtigste led i professionel kundeservice

Vi mener, at ejendomsmæglerens faglige viden og især evnen til at gå i dialog med kunden er afgørende for succes, hvis man, som vi, arbejder professionelt med erhvervsejendomme.

Det undrer os, at dialogen med kunden stadig ikke bliver prioriteret højere i ejendomsbranchen – især fordi vi selv ved, hvor vigtig den er og at dialog ofte er den korteste vej til succes, når det kommer til erhvervsudlejning, køb, salg, vurdering eller ejendomsudvikling.

Vi måler vores succes på, hvor vellykket dialogen med dig som kunde er. Og vi måler både før, under og efter at leje- eller købskontrakten, rådgivningsaftalen eller vurderingen er underskrevet og afleveret.

Derfor vil vi altid gerne vide, hvis du har forslag eller ideer til, hvordan vi kan forbedre vores kommunikation med dig som kunde.